Klubberiet på fredag , Yeah !

Shaa !
Förlåt att jag inte skrev igår , pluggade hela dagen igår så hann knappt , hemskt :o hade fett dåligt samvete när jag gick och la mig pga av att jag inte hade skrivit på hela dagen. Idag blev det ingen skola pga av att jag måste bli frisk till Turkiet och Klubberiet på Fredag :D haha det får vi inte missa, ska dit med älsklingarna Sophia , Emma och Nike. Just nu sitte rjag ähär vid soffan och ska snart börja göra lite Matte och Engelska :) Har insätt att jag måste verkligen börja satsa på skolan ! så ja , jag kommer jobba mest hela tiden , det är rätt så roande faktiskt , haha säger vi xD Hahah ska äta en macka nu , vi hörs sen !!
P U S S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0