Lite bättre

Shaa sockertoppar. Nu  mår jaf bättre , yääy behövde nog antagligen bara vila lite efter denna helg, fast har dessvärre fortfarande lite ont det känns som om någon står och slår med en hammare mot tiningen på mig. Ska nog bara vila idag och ta det lungt. Fick min mens nyss oxå så har mensvärk som fan oxå -.- Har gjort massa skolarbete även fast jag är sjuk, känner mig väldigt duktig. Ska ta 2 alvedoner till och kolla om det blir änu bättre ifall det blir det ska jag nog börja städa lite i hemmet så att min älskade moder blir glad, och så ska jag förtsätta plugga. Åker jue till Turkiet om 9 dagar nu och så måste jag jobba lite extra med skolan , och det är verkligen min typiska otur att blir sjuk och måste stanna hemma och så kanske jag inte äns får ta ledigt den veckan, fast iof så sa jue Henrik ( min basgruppslärare) att "det inte var några problem och att det skulle gå och fixa". Men men ska gå och ta 2 alvedoner n och så fr vi se om jag slänger in ett inlägg efter.
P u s s a r '



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0