Älskar dej Lousie <3

Hejsan alla !
Louise kom till mig typ vid 11 vi började fixa oss och jag duschade och lollo med , haha nej inte samtidigt xD sen gick vi ut och träffade hennes pojkvän Hampus vid busshållplatsen. sen gick vi upp till mig igen , och fortsatte att fixa oss. Efter vi var klara drog vi ner till centrum och träffade leo och isak och typ några fler. Nu sitte rjag hemma hos Sessan, ska snart träffa louise igen. <3
Hittade aldrig överladningssladen måste köpa en ny, så får se när bilderna kommer upp på bloggen. Förlåt för att det tar sån tid för mig att ladda upp bilder , men det är alltid något som förstör -.- <3
Skriver mer snart
P u s s a r '



 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0