Turkii next

Har fortfarande inte gått och lagt mig , haha sitter och dunkar músik och snackar och har trevligt.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. men på onsdag drar jag till Turkiet ska typ inte ta med mycket utan ska köpa fett mycket där. lägger upp bilder på plagen efter när jag kommer hem. Jag kommer hem den 23 september. kommer blogga minst en gång om dagen iaf kommer jue ha fullt upp med att sola och alla boys och shopping :D Tihi.. Har lovat massa folk att köpa saker till dom där fast det är det vet inte riktigt jag kommer köpa så mycket själv och man får inte ha med så mycket packning "/. Men tror jag klarar det. :)
Ska vara lite sociall nu , skriver mer senare.
P u s s a r '



Mitt hår ser fett oranget ut ( något med ljuset ), det gör inte det i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju på riktigt orange hårig ? :S

2009-09-15 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0