sofhija

tänker tillbaks i tiden, på tiden det var du och jag,
tiden det var vi två,vem försökte jag lura
jag visst hela tiden , har ju lärt mig vara
ensam sånt e livet , Det går aldrig bra
när man satsar allt man bar , man går in för en sak
och blir lämnad kvar, allt går i bitar så fort jag börjar hoppas,
i mina ögon var du underbar när vi låg där i sängen det kändes
fan perfekt. jag saknar en sorg och en jävla massa minnen det finns
något inom mig som någonsin försvinner,
jag gjorde allt men fick inget tillbaks.
utanpå så tror ni att jag e så glad ,
men egentligen kämpar jag för att klara av en
enkel dag , ni ser hur jag skrattar ni ser hur jag ler
men inuti min krpp orkar jag inte mer, jag äter men svälter
ändå , får ingen näring , energi eller så.
Jag går in på mitt rum och sätter mig på sängen
vill bara vara ensam men då kommer ångesten
jag lever kontrolerat jag får aldrig vara ensam
att ha det tyst att vara själv är min längtan.
även om jag vill o även tror att du e borta ur mitt liv
även fast du svor på att de alltid skulle vara vi
att vara du och jag vill hata dig men älskar
dig mer varje dag. Kärlek vad e det för nått skit den hittar
aldrig hit. nej den når aldrig fram varför äre såhär
vad ska man göra nu när kärleken är slut , jag hittar
inte ut varför blev det såhär ?

Jag hatar hur mycket jag älskar dig ,du förstår inte hur mycket
jag behöver dig , jag kan bara inte låta dig gå , dom här dagarna ,
 du kanske e magsik du har en effetkt att jag måste kyssa dig du
gör mig svag, det e bara du som vet hur man får mig att
 skratta du är den ända som får mig att lee snälla lämna mig inte .  


Kommentarer
Postat av: tina

jag har varit i skolan och så, vad har du gjort då :D <33 puss

2009-09-14 @ 17:46:03
URL: http://missfakehair.blogg.se/
Postat av: Lovisa winther är mitt namn <3

=) du skriver riktigt bra i din blogg1 :)

2009-09-14 @ 18:01:30
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0