Skuulan.

Shaa sitter i skolan just nu tog en liten paus från arbetet skulle kolla kunskapsporten så jag slänge rin ett snabbt inlägg oxå. Skulle nyss haft teknik men det blev för många i gruppen så då skulle jue såklart jag ronja och Emma gå men det är chill vi satte oss med Engelska istället. Syrran har ledigt idag så hon ska dra till Forex och växla mina pengar till turkiska så jag har tills när jag åker imorgon natt. Kommer sakna alla grymt fucking mycket.
Me måste försätta jobba nu så ingen lärare kommer -.-
men vi hör senare :)
pussar '


Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

allt bra=? kram

2009-09-14 @ 11:48:41
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0