Pink Lady

Hejsan , förlåt att jag inte skrev efter jag var klar. fick skit brottom.. Jag var på andreas Kalas -.- känns som jag slösat bort hela dagen. men men va ska jag göra åt saken , gjort är gjort. Imorgon får jag se vad som händer, Något roligt iaf hoppas jag. Det är något fel på mig , är fett trött :( , ska typ dra mig hemåt strax och byta väska och ta fram kläder och sådant. Fan vad trött jag är på min skola alla falska och elaka människor där. Tror jag ska byta till Myrsjö eller någon annan skola. Får se..
Imorgon har jag då orgenteringsdag -.- Booring !!
Ska typ nu dra hem, puss puss



Va tycks , ska jag färga håret i rosa nyanser ? haha
nej skulel nog inte göra det xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej inte byta x) jag vill kanske börja i din skola och du värkar så söt! ;D

2009-09-10 @ 23:07:34
Postat av: Anonym

är det en bra skola? vene om jag skaaaaaaaa börja ;/

2009-09-10 @ 23:27:23
Postat av: natti

falska och elaka människor ? jag vet att du syftar åt mig din b*mbo

2009-09-11 @ 08:59:17
URL: http://nattidavis.blogg.se/
Postat av: natti

hahahh du har ju skrivit om mig hahah ÄGD

2009-09-11 @ 14:43:29
URL: http://nattidavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0