" No man , no cry"

Shaa !! Förlåt att jag inte har skrivit har knappt haft tillgång till datan under hela helgen :O
Fredags var fan bäst !! Paow och Dessie och någon jävla olga kom fram och kaxa och det sluta med att dom stog där somk 3 små fån och var hur ägda som helst, ni kaxar med fel personer brudar sry.
I lördags var jag med älsklingen Lousie , Jocke , David på dagen och på kvällen var jag med Älsklingen Louise , Jocke , David , Leo , tobbe och Leos kusse Maxiibooy :) Fan vad kul vi hade den kvälllen! Den dagen sov jag hos Älsklingen Louise. Dagen efter väckte Louise mig runt 11 vi drog ner till altanen och satte oss där och snackade det var sol så det var skönt att sitta där ute :) Vi började fixa oss och senare tog bussen till forum och där mötte vi Leo och Maxiibooy. och mest chillade. jag köpte en ganska stor rosa tröja där det stog " No man , no cry" köpte en sån till Louise också. Och så köpte jag ett par örhängen skit snygga och en puder och en mascara! På kvällen blev det bio med Louise , Jonas , Jocke och David - såg the ugly truth en kärleks film den var helt okej faktiskt. ska fortsätta plugga nu.
pussar '



 Joakim bruur <3


Louise hjärtat , mitt allt!


 David , Kåtbocken (a')



Leo

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skolkare????

2009-09-28 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0