Knaas dag !

Hejsan har inte hunnit skriva idag har varit med Louis älsklingen och hennes pojvän ! Och vet ni vad? jo jag tog min tid och hämtade kameran och kollade alla bilder från Åland , fyfan vad jag saknar det ! När vi två satt nere på berget och kollade ut mot vattnet och bah snackade om allt och under dom 2 veckorna med dej kände jag mig verkligen lycklig! lägger upp bilder senare ikväll det blir en sen kväll idag. haha det är jue fan lördag så vafan ! det har varit en väldigt knaasig kväll haha bråk som vanlugt över allt i älta xD Och så blev jag inblandad och började bråka med storasyster Sessan :( men allt blev bra tillslut iaf, som tur vad. älskar dej storasyster Sessan ! Just nu sitetr jag här och vet inte riktigt vad som händer mer ikväll , just nu sitter jag iaf och lyssnar på hard style med Madde , Jonas och becca . Päronen drog nyss så nu har man ff xD
Tihi ! Ska vara lite sociall nu. laddar över bilder snart !
P u s s a r '

 

Hare gött alla läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0