Kan inte låta bli att inte tänka på dej..

Hejsan bebiisar !!
Nu på kvällen sålde jag ett par av mina jeans till Julia flummsötis. några jeans jag inte använder så jag blev av med dom iaf :)'
Lämnade min ipod till Jonas ( syrrans pojkvän ) som ska låna den, använder den ändå inte.
Har typ träffat massa folk och haft trevligt. Åt hemma hos Louise älskling idag. 
På Fredag blire tjejkväll hos Julia L bby , med massa kompisar. Ingen annan får komma så det är ingen ide att ni fråga ifall ni får komma :) <3
Trevligt trevligt<3
Ska nu typ plugga lite. Hörs sen!!
Pussar '


( kärlek )


Kommentarer
Postat av: rozan

du är så taskig mot mig ,du dissar mig HELA tiden förut så kom du fram till mig och allt nu så säger du knappt hej :S . tack så mycket .

2009-09-30 @ 19:21:57
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: Josefina

Same shit here.

Fin blogg!

2009-10-01 @ 19:34:07
URL: http://josefinablas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0