ingen bra skola för mig.

Jahapp nu har jag gjort Svenskan klar och så har jag kollat på tv :P
men jag fick nyss ett sms av Ronja och Emma och vi har bestämmt oss för att inte gå kvar i Kunskapsskolan antagligen.. Får se vilken skola det blir nu. Vi vill verkligen ha så bra betyg som det bara går men vi värkar inte klara av att bestämma våra egna läxor och våra egna scheman för det blir så att man bah sitter och snackar och det blir tillslut så att vi inte lär oss någonting. Och det vill vi verkligen så det är typ ingen bra skola för oss. 
Vi får se vilken skola det blir ska snacka med dom senare idag, elelr imorgon i skolan. skriver senare hur det blir.
P U S S A R '



Kommentarer
Postat av: fanny

vilken basgrupp går du i ?

2009-09-05 @ 22:49:10
Postat av: Natalie

7:5 <3

2009-09-06 @ 10:56:09
URL: http://olydiigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0