Hemma igen

Shaa , kom prs innanför dörren har åkt flygplan sen halv 11 på kvällen dåra men är ändå rätt så trött men ändå inte xD Har shoppat otroligt mycket ska ta bilder på allt senare och lägga upp på bloggen. Förlåt att jag inte bloggat den här veckan har verkligen inte haft någon tid :( förlåt !!
Men nu blire drag igen det kan jag lova.
Kan inte ladda upp alla bilder just nu från Turkii pga att jag är ganska så trött och det går inte och göra på den hr datan. Men ni får se alla bilder när jag vaknar !!
Senare idag ska jag senare träffa älsklingen Louise som jag saknat enooormt mycket !! ska bli kul :D
men nu ska jag hoppla i säng , tihi .


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kom du inte till skolan ? det var skolfoto. / ronja

2009-09-24 @ 14:40:05
Postat av: Anonym

du kan vara med en kompis men inte skolan??

2009-09-24 @ 19:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0