18:46

Shaa , du som hade skrivit en komentar och sagt att jag skolkade , moget.  och nej varför skulle jag skolka ? när jag vaknade imrse mådde jag piss så jag stannade hemma och bestämde mig för att plugga hemma. Och för er som undrade och Ja, jag ska byta skola , slipper kunskapsskolan och allt skit. Byter till ekliden :D Wiie !!
Just nu sitter jag här vid älsklingen Louise data och lyssnar på musik och bloggar medans hon är nere och äter. Ikväll vet jag inte vad som händer antar som alla andra dagar träffa alla kompisar vid centrum.. haha en typisk kväll här i älta :). Ska plugga lite till senare ikväll antar jag. Och så ska jag köpa sol kort idag , måste hålla min bruna färg. Vägrar att bli blek igen. Men alla söta läsare ni får ha det så bra så ses vi senare ;)
puss '




<3




Vi föralltid hjärtat !!


Kommentarer
Postat av: louise

usssssssssssch ! :O

du fick inte ta den bilden babY ! <3333

2009-09-28 @ 22:09:28
URL: http://lulluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0