Ctn tonight

Hejsan gullipluttar!
Blev skola idag , började halv 9 har haft en rätt chill dag idag. Efter skolan drog jag till Forum och där träffade jag Sessan och vid 2 träffade jag Älsklingen Louise , Jocke , Jonas och Leo en liten stund. Vid 3 drog älsklingen , jonas , leo och jocke hem då vare bara jag och Sessan kvar senare kom Frida till Forum och det blev lite shopping för Sessan och Frida sen drog jag och Sessan hem och Frida fortsatte in mot stan.
Ikväll blire ctn ( club top noch ) men sötnosarna Becca , becca , Julia och Miranda :).
Vilka mer ska dit? 
Snart kommer Julia och Miranda dom sitter på bussen hit just nu. Men ska fortsätta fixa mig nu.
Men skriver mer senare om jag hinner !! 
pussar '
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0