Avis , i know

Shaa , förlåt att jag inte bloggat något idag :( har varit i skolan , varit med Sesssan och Louise och massa andra, Har rättare sagt haft fullt upp hela tiden, fast det är ingen bar ursäkt jag ska blir bättre det är det ända jag kan lova faktiskt ;) Som sagt laddade jag över alla bilder igår kväll jag kommer inte ladda upp alla bilder samtidigt det blir så tråkigt och konstigt då. Men inatt sover jag hos Sessan har prs bakat kladdkaka , är fett uppsvulen så kan inte äta :( Hur gått det än ser ut. Inatt blir det många inlägg antar jag kommer vara uppe länge. Harf studiedag imorgon ( torsdag ) , haha vet att ni är avis :D. Lägge in fler inlägg snart.
P u s s




Jag igår.



Jag och storasysters älsklingen Sessan <3
Lööve yaah bby!

Kommentarer
Postat av: Hihi

du är så jävla snygg!

*runka hårt*

2009-10-21 @ 11:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0