14:28

Shaa fan , sitter nu i skolan skulle kolla min mail och hade fett mycket information om antikens grekland och sådant -.- hah. Ska nu dra in till basgruppsrummet och förtsätta med matte. Idag slutar jag 3 jag och ronja tar bussen hem till min farsa och vi ska hämta saker jag ska ta med mig till turkiet och så efter det ska jag dra hem till mig och baka lite bullar , tihi fett gott. Efter det antar jag att jag ska börja packa. Drar jue inatt till Turkii, haha vet att ni är avis (a') Men nu ska jag dra in och göra matte -.- skriver när jag får tid :D
pussar'



Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

heheh va skoj hoppas resan blir rolig jag tar de lungt får snart besök av sys ska ut o fota lite kraaam

2009-09-15 @ 16:33:31
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Lovisa winther är mitt namn <3

åhh matte suger, börjar typ redan bli skoltrött :S :P hur ska jag klara 3 år :P

2009-09-15 @ 16:47:58
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0