18:43

Hejsan sötiisar!!
Prs varit nere och köpt en grekisk sallad som blir middag för mig :) , muums ! Idag efter skolan träffade jag Leo , Lollo , Kitty , syrran , jocke och Leos polare, trevligt trevligt. vid halv 5 drog jag , lollo, syrran och jocke hem :( Ville vara kvar men var tvungen att åka hem och plugga. -.-
Ska snart dra till gården lite snabbt bah och träffa lollo och massa polare där.
Köpte ett grått gina linne idag och ett par mörk blåa jeans tights, passade faktiskt bra på mig. Och ett par skiit snygga örhängen. wiie :)
skriver mer sen, puss '



Kommentarer
Postat av: Josefina

Try to keep it up!

Kramar!

2009-10-01 @ 21:00:54
URL: http://josefinablas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0