Ångest!



Shaa alla sötnosar!
har prs ätit lite mackor , är med becca hon ska typ börja packa lite nu för hon ska slagga hos mej idah , tevligt trevligt :)
vi kommer ha fett me kul , vi har bestämt att vi ska ta en killfri kväll , för vi har haft fullt upp med killar hela veckan/året... så vi ska ta en killfri kväll och bara ta det lungt och dricka gott oxh äta gott. det är vi värda aiight? (a')
Fast en sak är säkert det är att vi kommer snacka om killar HELA tiden (a')
We love boys! Ofc (a')
Edvin o Ludde ringde nyss och frågade om vi skulle ses , och jag sa faktiskt kankse :D vad duktig jag känner mig fast ändå fett elak vet inte hur jag ska göra nu , typiskt nu kommer ångesten igen :(
ska fråga becca hur vi ska göra... Vad skulle ni gjort?
Skriver mer sen om hur min kväll vart och sånt.
Hoppas alla fåre lika kul som jag kommer ha
P U S S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0