Märsta , all the time.

Ledsen att jag inte skrivit , har haft det så ortoligt kul har bara helt glömt bort att blogga förlåt , jag ska förbättra mej jag lovar ! 

Tisdag :

Min älskling Becca ringde vid 7 tiden när jag satt och åt pizza med Madde och Julia och frågade om ifall jag ville följa med till Märsta på fest och det är klart jag ville så jag sa ja , så jag åt upp så mycket jag orkade , dvs en tugga till xD tss.. Sen gick jag hem och tog en dusch och satte på mig nya kläder och laddade min mobil och sminkade mig lite (a') sen träffade jag becca dig gamla stan och där var vi från typ 9 till halv 12 x) Sen bestämde vi oss för att åka till Märsta och där hade vi skit kul som vanligt , haha.. Btw på tåget till Märsta träffade vi Ludde och Edvin två sötnosar. vid kvart över 1 bestämde jag , becca , kevin , abbe , alex , george och José oss för att dra till statiol för att dom var hungriga , så vi gick dit. vid halv 2 började jag och becca gå mot Stationen så hennes mamma kunde hämta oss xD

Onsdag :

Jag sov hos becca under natten , vi vaknade av att ludde ringde till min mobil vid typ 12:00 och sa att vi skulle ses om en timme ja och becca bah garva och sa att vi fick ta och ses vid 2 istället för vi hade prs vaknat. Vi skulle träffa dom vid Helenelund så det är ju en bit att åka. jag och becca började att fixa oss och sånt sen drog vi till Helenelund och träffade dom. Vid halv 5 drog vi till Märsta och träffade Killarna igen sen drog vi hem vid typ 8 och så fick dom en konstig idé , det är typiskt dom, dom skulle tydligen sova hos Becca och mig  och jadu så blev det , jag hade en riktigt rolig kväll/natt och tror att dom andra oxå hade det även fast vissa omständigheter hände ,  Ocj killarana fick sin vilja egenom tillslut dåra , dom fick becca i säng :) haha driver ,  dom fick mig och becca att dansa :O haha ! XD


Nu ska jag och Becca fixa oss vi har prs duschat ( inte tillsammans) , ska snart sminka mej och platta håret och sätta på mej nya kläder lägger upp bild sen på min outfit idag ;) kommer skriva mer sen , så vi hörs senare alla sötnosar !

P U S S <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0