Frikill kväll :)

Hejsan alla gullungar! <3
Vi hade tänkt och träffa Ludde och Edvin , men det kom saker ivägen så det blev inte av :(
så det blir min och beccas killfria kväll som vi hade planerat , haha det ska bli mysigt.
Jag och Becca har precis varit uteågon och köpt 6 red bull och godis och pringels.
vi hyrde inte ngn film det blev inte av vet inte varför men men xD
Vi ska se på ngn film som jag har hemma (a') tror det blir Coyote Ugly och typ nån till.
vi ska typ ta något att äta nu om jag orkar vill inte gå upp i vikt och heller inte ner,
så vet inte hur jag ska göra "/  men men lite mat måste jag äta annars får min
familj damp på mej -.-' ... vet inte vad jag ska göra min största dröm är jue bli modell ,
nu tänker ni säkert men vems dröm är inte det lixom haha ? men det är mitt liv jag skulle kunna dö för det.
aja slut pratat om det :)
Jag skriver mer om vad jag och Becca har gjort senare :)
P U S S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0