31/7 - 15:21

Hejsan alla Sötnosar !
Idag vaknade jag typ vid halv 2 det blev ganska sent igår kväll vi gick inte och la oss förns typ halv 5.
Och Ludde ville att jag skulle ringa men jag sa att jag inte orkade för att jag var trött men han försatte att ringa
så jag somnade väll antagligen inte förns vid 5 halv 6 typ men aja det gjorde mej inget jag har jue lov man kan fan sova hur länge man vill (a') Asså fan att sommarlovet snart är slut , jag typ döör :O
aja , nu ska jag börja fixa mig ,

- ta en dusch
- platta håret
- fixa håret
- sminka mej
- välja kläder
- ta parfym
(aa')

Skriver mer sen om jag hinner innnan jag ska iväg in till stan.
P U S S



Saknar oss... <3 ( Becca Systér och Louise )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0