That's me (a')

Shaa alla snyggingar ! <3
Älskling Ronja hjälpte mej att sätta in min header tack så mycket gumman!
glöm aldrig att jag älskar dej...!
har prs kollat på 2 filmer dom var väll helt okej :)
Typ snackade med sötnosen Ludde typ hela andra filmen :P hihi men det är han värd <3
nu sitter jag här och typ bloggar och har fett ont i halsen och magen -.-' , aja jag står ut som tur är :)
Imorrn ska typ Becca dra till skansen med sin morsa och jag ska typ dra in till centralen och shoppa lite ,
haha fråga vem som hellst shopping är fan det bästa jag vet (a') tihi :$
ni kan få se bilder sen på vad jag köpte :)
senare på Kvällen ska vi träffa Ludde och Edvin typ , saknar redan sötnosarna även fast vi sågs senast i förr igår.
haha That's me (a')
Får se vad vi hittar på med dom... :)
men men ska typ vara lite sociall nu men Godnatt skriver mer imorrn <3
P U S S




Kommentarer
Postat av: Roxana

oooh, vad coolt bild! BTW fin blogg ;) /roxana (RPA@pea)<33

2009-07-31 @ 03:29:39
URL: http://roxanasblogg.blogg.se/
Postat av: becca

fett fiin älsk <33

2009-08-01 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0