Yeah

Hejsan gullungar ,
ringde nyss Syrran och frågad vart hon var och hon satt på bussen , hon är här vilken sekund som hellst :)
har prs satt på mig lite snyggare kläder , ett par vita jeans och ett svart gina linne och en grå rosa kofta. och så sminkade jag mig lite ingen mascara blir det idag. men rouge och Foundation blev det, Tror jag hör hissen öppnas nu och nu åker den upp , hoppas det är hon :D
Vi ska ner till Centrum och köpa Silverschampoo så mitt hår inte är lika gult :)
Nej det var inte hon :(.. Och snacka lite som sagt..
Nu kom hon , vi ska dra nu
P U S S '

Kommentarer
Postat av: natti

hhaha jaa det är klart man ska haa en mjukisdress men vi får väll ta en shopping dag!

2009-08-27 @ 17:54:35
URL: http://nattidavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0