Störande -.-

Hejsan Gullungar !!
Vakna typ nyss , fan vad störrande typ vid 1 igår gick det inte att gå in på sin blogg fan vad sur jag blev :o
Jag ville jue säga hejdå till alla , men men det fick jag tydligen inte :P
Ska snart hoppa in i en dusch och ta silverschampo och göra mig Frään :) ..
Jg stör mig som fan på att jag inte har webb på denna datorn , måste köpa en webb cam får se om jag köper en Hello Kitty webb eller Playboy Webb , haha vad tycker ni ? :) <3
Kan tyvärr inte köpa så mycket saker innan Turkii för måste ha med mig så mycket pengar som jah bah kan :) Men självklart fyller man jue år snart , Garttis till mig (a') haha jag fyller år den 14 september , så om typ 15 dagar :) så då kommer jag få massa saker .. då kan ni räkna med bilder . Och vet ni en skit störande sak , För typ en månad sen var jag på mitt landställe på Åland och tog massa modellbilder där , men självklart skulle vi glömma den där , dom som fortfarande var kvar skulle skicka den till oss , fast dom råkade skicka till den gamla adressen -.-' där jag bodde förut så ja nu måste jag åka dit och hämta den -.-' typiskt , får se om jag gör det idag vill verkligen ha mina bilder och kunna ta fler bilder som ni kankse märkt har jag haft brist på bilder , men det kommer jag lovar !! Ska hoppa in i en dusch nu iaf , ha det bra
P u s s a r <3



Fett gammal bild :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0