Fantastisk kväll

Hejsan bebisar !
Kom nyss hem har typ bah chilalt på ip elelr chillat och chillat kan jag inte kalla de haha , typ satte på musik på högsta volym och dansa och typ ja flummade , Jag var med Nike , Sophia , Becca , Markus , Martin , Flux , Patrik , och Antonia , Danne och Adde  var vi med till typ halv 9 för dom var tvungen att dra hem av någon konstig andledning :( .. men vi hade skit kul verkligen !! Tack för en underbar kväll Hoomies :) Imorgon blir det Älta Festivalen även fast jag egentligen inte skulle gått för att jag tycker det är rätt så töntigt  men jag tror jag går för att träffa alla polers där. Mysigt !!
På kvällen vet jag inte riktigt vad som händer , eller jo juste ska typ på vara med Becca s får se vad som händer då :)
Har bestämt mig för att gå ner iaf 2 kg , så jag vet inte om jag ska börja träna eller sluta äta bah , just nu är det jue en väldigt bra tillfälle att inte äta för jag är aldrig hungrig pga att jag är förskyld :p haha aja det kommer bilder från kvällen senare Sophia var det som tog kort ska fråga ifall hon kan ladda över dom och skicka dom till moi :) får se skriver mer senare ikväll.

P U S S I L I P U S S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0