A lot to do

Hejsaan , förlåt att jag inte har skrivit sen imorse har varit i skolan och Forum efter skolan med Natascha och Emma och hafft hur kul som hellst, Jag köte inget hade inga pengar måste jue förstås spara till Turkiet så kunde inte ta med några pengar. Men Natascha hittade massa snygga kläder , fett avis men glad för hennes skull :D
Kom typ hem nyligen , satte på mig mjukis byxor och satte upp håret , känns mer typ hemma då , haha bah för jag är konstig xD
Tänkte typ hoppa in i en dusch nu eller göra lite Engelska, jag lovar att jag bloggar efter :)
K Y S S A R '


Kommentarer
Postat av: magggie

hejhej nu har jag frågestund i bloggen. ställ gärna några frågor. =) <33

PUSS

2009-10-12 @ 20:52:34
URL: http://magggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0