Ingelita.se

Förlåt för dom 2 depremerade inläggen men jag kände att jag behöde skriva av mig, det ska aldrig hända igej , Lovar!!
Jahapp det blev ingen skola idag har fått jätte ont i halsen nu och ryggen.
Sitter här framför datan nu och har varit inne på Ingelita.se och hittade massa snygga kläder , inte så dyrt heller faktiskt ;)
Ingelita.se har massa jävligt snygga kläder !!



       
229 kr                                     239kr                             249 kr

        
 349 kr                                                                                                                                                                 
       








245 kr                     398 kr                    145 kr


Snygga kläder eller hur? :)
Om ni vill se större bild klicka på bilden
Får se vad jag köper :)

P U S S !!

Kommentarer
Postat av: natti

vart hitta du mjukisdressen

2009-08-27 @ 14:52:07
URL: http://nattidavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0