Osäker på det mesta.

Mister du pengar, mister du inget.
Mister du vänner, mister du något.
Mister du kärlek, mister du mycket.
Mister du hoppet, mister du allt!


Jag vet inte riktigt i nu läget är väldigt
osäker på allt speciellt kärleken , texten förklarar mycket.

Detsamma är jag så trött på alla som komenterar hur man ser ut och sådant
ni som inte kan låta bli att sluta komentera andra läs det här,
för det är många som tänker som jag,


Kalla mig hora, kalla mig slampa, kalla mig slyna, kalla mig bitch, kalla mig äckel, kalla mig luder, kalla mig fjortis, kalla mig ful, kalla mig vafan du vill, bara du förklarar varför & har en jävligt bra anleding till det... jag är den jag är, o kommer alltid attvara, jag ändar inte mig pga av dina åsikter. Du bevisar bara hur patetisk du är. I dina ögon kanske jag är en liten fjortis som springer runt och putar me läpparna, med då får jag väl vara de, har du problem med de så visst, men jag har inte tvingat dig att titta på mig!



Tror ni förstår hur jag kkänner och hur trött jag blir
på alla dessa elaka saker som folk säger till varandra
vad fan har hänt med Sveriges ungdomar egentligen,
Nästan alla killar playar , fast ni vet att
playa är för nybörjare och kärlek för mogna killar.
Men men pallar inte slösa mer energi på massa skit
saker som jag vet inte kommer sluta bah för att
jag skriver detta.

aja skriver mer sen

K Y S S A R '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0