Utgång AB

Hellu Bebisar !
Vad gör ni ? Själv fixar jag mig och vänta på att håret ska torka , ska dra ut och träffa Antonia och kolla på Moas Match sen ja vet jag inte riktigt xD Har tagit silvershampo igen , nu ser jag iaf resultat , så jag är glad :D
Jag har Snackat med Donya oxå hon drog prs till Tunisien , kommer sakna dej bby !! HOn är borta en vecka men ändå det är evigheter klarar fan inte att vara utan henne så länge :( Aja ... Har fortfarande ingen webb på denna data så kan inte lägga in min Outfit nu heller. Sorry !
Har inte ätit något idag tänker inte göra heller pga av att jag hatar mat som ni kanske redan dock vet.
Men men ska fortsätta att sminka mig nu , Skriver innan jag går , Btw jag älskar min nya Foudation :) den passar perfekt på mig iaf. Man får ingen rand eller fläckar elelr nått fast det beror ju på om man är duktig på sminka eller inte , ofc.
Vi hörs snart .
P U S S '




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0