Tack syster

Shaa bloggläsare.
Har prs satt på mig en ansikysmask och nu ska jag slappna av lite.
Det behöver man ibland har jag hört.
Väntar på att syrran kommer hem , måste snacka med henne om ett
par saker. henne kan jag verkligen prata med allt om
Hon är bäst !! Hon och jag har haft jätte dålig relatiton som
syskon förut pga att vi har gillat olika saker.
Men jag har insätt att hon varför gå runt och bråka med världens
bästa syster? :o
Aja jag älskar dej syster ! <3
Nu ska jag måla naglarna och slappna av som sagt.
K y s s a r '




Lägger upp bättre bild på Syrran senare <3

Kommentarer
Postat av: beeccu

älskar dig mer syster <3

jag finns alltid här för dig ! <3

2009-08-27 @ 16:24:18
URL: http://olydiigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0