Tack Louise <3

Shaa alla snygga!
Just nu ligger jag här i sängen funderar på om jag ska gå ut och träffa Sessan eller om jag ska hoppa det och vila ut mej lite så det verkligen kan bli lite rajtantajtan imorgon :)
får se hur ja gör senare.
Syrran har prs gått och lagt sig så här blir man dissad :(
Ikväll har jag inte gjort mycket satt nere på träffen med Sessan och några fler och bah snackade skit senare snackade jag med Lollo och vi är kompisar igen det känns jätte bar typ som en stor tyngd bara flög iväg så allt känns mycket bättre igen, tack för att du finns Louise !!
Men men ska typ ringa ngn eller något tänkte iaf vara lite Sociall här skillnaden från syrran som ska sova den där tråkmånsen -.-' tihi xD
Får se vem ajg ringer kankse ringer just dig x) haha man vet aldrig med mig ;)
P U S S '  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0