Sötisar..<3

Hejsan alla söta älsklingar ,
När jag färgade håret kom "stora syster" Ceccan hem till mig och hon jag och morsan satt och snackade, sminkade oss och hade faktiskt fett kul , tahaha x) trodde ni inte om mej va men jodå :)
sen efter vi fixat oss , så sa Ceccan till mig att följa med in till henne och kolla om jag ville ha några kläder av henna asså shit jag driver inte när jag stog i hennes garderob trodde fan jag att jag var i himmelriket asså fyfan vad snygga kläder hon hade , shit!! Jag lånade en leopard kofta en leopard tröja och en rosa svart randig skiit snyggt linne :D
Tack så jätte mycket Ceccan ! <3
Sen gick jag in till mig och bytte om och sen drog jag till bussen och åkte till slussen och träffade Becca.
Efter jag mött Becca i slussen drog vi till sollentuna och Träffade Ludde o Edvin , jag var typ på fett dåligt humör , varför vet jag inte, Känner mej fett taskig efetrsom dom är så jävla snäll mot mej :( men undertiden vi träffade dom så träffade vi typ några av deras kompisar oxå :)
Förlåt för min pms killar :( <3
just nu gör jag inte mkt är me Becca. skriver mer sen ... <3
P U S S '

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0