Silverschampo

Helluu everybody !! 
Gick ner till centrum och skulle kolla om dom hade silverschampo
och dom hade stängt typiskt ,
Sen fick jag ett samtal från Lisa ( min bounsmamma )
och så sa hon hade köpt det till mig.. åh vad glad ja blev
Tack Lisa !! jag som trodde min dag var
förstörd , men den blev lyckad till slut ändå :D
Jag sa förut att jag skulle till söderfors
i helgen men det blir inte av jag stannar hemma
och träffar polare här sen drar jag till söderfors
och träffar kompisar någon annan helg :)
Madde syrran är här nu och har varit en stund ,
har kul som vanligt dock.
Det blir nog skola imorgon troligen.
Hoppas jag nte har missat för mycket .. <3

Ska vara lite social nu
P U S S '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0