Överlever.

Hejsan ,


den här kvällen har varit lite blandade känslor ... Men jag överlever hoppas jag.Men snackade med syrran så det mesta kännsmycket bättre nu hon fick mig på bättrehumör.. Jag är nu hemma hos pappa. Hoppas faktiskt på att det blir skolan imorgon , saknar Ronja , Antonia , Emma och Natascha!! Ska snart lägga mig och typ läsa lite eller nått ,får se men idag fick jag reda på att den 16 sep åker jag och Mamma och Becca och Anann till Turkii , Yeah ! Fick prs reda på att jag tydligen ska komma in till Madde halv 11 pga att Jonas drar då .. :) Btw jag hade i Silverschampo i håret, ser inte så mycket resultat men ska göra det lite fler gånger , så blir det bra och jag kan börja avända mitt löshår igen :) På lördag blire fest antagligen med Becca S , ska blir skit kul har inte träffat henna på länge.. så det blir skojj.
Haha det kankse blir Märsta :P haha som vanligt dock..haha xD Aja slut bablat skriver mer senare :)

K Y S S A R '


Kommentarer
Postat av: natti

jag vill till skoan imorron!<3

2009-08-27 @ 22:31:47
URL: http://nattidavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0