Myyskväll

Shaa gullungar!!
har prs varit ute med Bella ( Sessans hund ) , ska typ snart dra ner till
 träffen och träffa Sessa och Elodie. Sen skajag väl fixa mig och senare ta
821 eller 840 till Nacka Forum.
Ikväll blir det riktigt mysigt Antonia och Ronja ska typ sova hos mig idag
för vi ska åka till skolan tillsammans imorrn, vi börjar en ny skola tillsammans :)
Så ikväll blir det myys !!
Ska dra in till Sessan nu fick reda på att hon komit hem så ska dra in till henne,
för dom som inte visste så är Sessan min granne.. tihi :)
Ska in till henne nu , bloggar mera där ;)
K Y S S A R '


Kommentarer
Postat av: kajsa

okej :)<3



hmm, de jag gillar bäst hos mej..

jag e snäll tkr jag själv:)

har ganska långa ögonfransar

o ganska fint hår



sj`?

2009-08-18 @ 17:34:51
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0