My angels

Hejsan alla sötungar!!
Vad gör ni? Själv har jag prs varit ute kom prs hem har haft fullt upp hela kvällen.
Förlåt att jag inte skrivit ikväll.
Ligger nu i sängen vet inte riktigt vad jag ska göra .. hmm
som sagt håller fortfarande frågestunden på så fråga så mycket
som möjligt om allt mellan himmel och jord!!
Imorgon blir det ett par vita jeanstights en svart uringad tröja som jag köpte
i förrigår ser bilder längre ner..
och en kofta vet inte riktigt vilken haha :P
visar Outfit imorgon på morgonen :)
Vill bah oxå säga att jag saknar Min Louise och Sessan som fan!!
Älskar er mina små Änglar.
Skriver kankse mer senare ..
K Y S S A R'

Denna frisyr blir det imorgon tror jag nog :)
vi får se imorgon på morgonen.
Får se om jag har en bra eller dålig hårdag.-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0