livet är för kort för att tänka på hat och skit.

Jag har tänkt lite och jag har insätt att livet är för kort för att gå runt och tänka på hat och skit.
Jag har blivit sårad så många gånger och då har jag gått
runt och varit sur flera dagar och deppat och bara varit almänt otrevlig,
mot allt och alla vad fan är det för mening med det egegntligen.
Man ska fan leva livet och inte tänka på alla bekymer hela tiden,
det skadar bara dig själv. Tänk vad livet hade varit lättare om
alla vara glada hela tiden istället för att gå runt och skrika massa elaka
saker till varandra och skriva massa elaka saker
till en på tillexempel Playahead eller msn,
Okej det är bra att gråta ibland så tvivla inte på det alla behöver gråta ibland.
Okej ibland blir man sur på folk men tänk allt posetivt istället
som om någon har kallat sig h*ra eller Sl*mpa eller något
annat elakt så tänk typ men gud vad patetiskt att hon/han slösar sin tid
på att skriva massa idiotiska saker till mig hon är bara avis.
Det är jätte bra om man har bra självförtroende men folk kan ta illa upp
om man går runt och skryter hela tiden det är så bråk ibland brörjar
så det är jätte bra att ha bra självförtroende men man behöver inte gå runt och skryta för
då får man oftast dåligt ryckte.
Men alla Lev livet och sluta klandra andra låt dom se ut hur som vill göra vad som vill,
ni skadas inte av att dom tillexempel ser ut på ett speciellt sätt.

K Y S S A R '


Kommentarer
Postat av: becca

så jävla sant !

2009-08-18 @ 17:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0