I <3 Smink

Shaa soetnosar.. <3
Just är jag hemma hos Sessan vi har prs varit ute med hunden Bella :)
Får se vad som händer ikväll vet inte riktigt än kanske vlir så att vi drar till Lajs eller så hittar vi på något annat kul som vi alltid gör :) tihi ..
Har prs sminkat mej lite bah , ska hem snart och fixa mej lite till typ som
- ta en dusch

- raka benen
- ta hårinpakning
- ( kanske ansiksmask)
- välja kläder
- sätta på mig kläderna x)
- sminka mig
- föna håret
- platta det
- sätta i löshåret
- ta lite parfym

Haha vilket liv vi tjejer har xD
Tihi men jag står ut och älskar det :D
Och allt det ska jag försöka göra på en halv timme
men kommer aldrig att klara det men men xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0