Happy !

Shaa alla !!
förlåt att jag inte skrivit sen imorse.
Idag var jag i min nya skola , är verkligen nöjd med mitt val!
Massa trevligt folk träffade jag där , alla i basgruppen som det heter då
är skit snälla. Jag var jätte nervös från början,
men insåg när jag satt i basrummet att det inte finns något att
vara nervös för , Dagen har gått som en dans på roser :)
Och så kom jag , Ronja och Emma i samma basgrupp.
Först när som ropade upp alla som skulle gå till sina klasser
( jag visste inte klasserna) , så sa dom massa namn sen dom bah
Ronja .. Emma .. Isabell .. och jag bah nej nu är det kört jag kommer
inte komma i deras klass då sa dom Natalie, nu kan ni gå till erat basrum
följ efter Henrik.
Ni vet inte hur glad jag blev :o :D
Efter skolan drog jag Ronja och Emma till sickla , jag skulle köpa en present till "hemligt"
så tog vi 401 mot Älta Emma gick då av vid Älta gård och jag Älta Centrum
och Ronja gick av senare.
Är inne hos Sessan nu ska dra in till mig nu
bloggar mera senare.
K Y S S A R '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0