Frågestundens svar.

Anonym
Vilken storlek har du på bh?

Svar: haha , jadu vet inte om jag ska svara på det
här i bloggen haha jag har 75b är jätte onöjd med dom
men vafan ska jag göra åt saken lixom xD

 kalle

nummer?<33

Svar:  07671*****
om jag viste vem du var
skulle jag sagt hela men men
sånt är livet grabben :)

robin

e du rakad?<33

Svar: ja jag rakar mig

nick

har du knullat någon gång?<3

Svar: nope jag är oskuld,
men jag väntar på den rätta
är inte den typen av tjejen som knullar runt.

jani
Vart haru piercing? <33
Svar: naveln och 4 i höger öra, och 3 i vänster

eva

jag e bi får jag slickad dej<3

Svar: Jag är inte lebb

Anonym
är du oskuld? om inte, hur mångar har du haft sex med?

Svar: jag är oskuld som jag sa på förra :)

 natti

tkr du om min blogg ? <3 (A) kram

Svar: jadå ;)

Anonym
vilken skola får du i ? ;)
vilket land kommer du ifrån asså efternamnet ;s ;)
kraaam
Svar: Kunskapsskolan :)
Tyskland , tyvärr -.-'

donya

saknar du oss ? eller mej .. ?

Svar: m

 zippo

är du bra kopmis med sophia?:)

Svar: Jaop she´s my hoomie jao :D

Emilia

Har du gått på älta skola?
tycker jag känner igen dig! vem var din bästis i lågstadiet?
Svar: ja det har jag.
Nathalie hette hon , vi var bästisar förr ve inte vad som hände men men.

 Ronja ♥

Lite frågor:
Vem är din förebild ? Jag har ingen Förebild har mina
egna drömar om min framtid.
Säg en favorit låt , älskar R&B och hip hopp
varför börja du blogga denna gång ?
För att jag tycker det skulle vara som en ändring i mitt liv xD
Vad ser du fram imot ? När jag flyttar från Stockholm eller utomlands.
och snart tills jag träffar min älskling L´
(både i framtiden och snart)

jaop det var svar på frågerna, förlåt att jag inte bloggat på länge men har varit ute på värmdö
utan internet :)

Lägger upp ett nytt inlägg snart ;)
K Y S S A R '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0