Förstör mitt liv.

Har verkligen blivit jätte sjuk , vet inte vad jag ska göra.
eller jo hoppas på att det blir bättre till imorgon för
jag lovade Ronja att jag ska komma till skolan
imorgon och jag är ingen sån som inte håller löften.
Nu vet jag i och för sig inte vad jag ska göra om jag
blir sjukare, för om jag blir sjukare får jag inte gå till skolan
för då kan jag smitta andra xD haha vilket liv vi lever i.
har köpt nya saker idag, Lägger upp bilder morgon på
dom ska typ gå och lägga mig nu för att jag ska försöka bli frisk
ska dricka en kopp te sen borsta tänderna och sen sova antar jag.
Skriver imorgon om hur det blev , om jag håller mitt löfte eller inte :)

Och om du läser min blogg N' kan du bah dra åt helvete vill
inte ha med dig att göra du förstör mitt liv!!
Att du äns vågar sno  han som du vet att jag skulle dö för.
fattar jag inte , ha det kallar jag inte direkt äkta vänn.!!
Tack så jävla mycket..






Syrrans Öga, SKIIT VACKER !!

Kommentarer
Postat av: *Em

Tackj för din kommentar! :) Allt bra med mig, är allting bra med dig? :)

2009-08-27 @ 01:35:53
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0