Efterbliven eller blond ?



Shaa alla  mina sötnosar
,
vaknade för typ några minuter sen , haha jag vet sömntuta (a') that's me :)
igår gjorde jag och becca en varsin drink innan vi gick och la oss , efter en stund så decka vi , tihi ( missuppfatta ej ).
Fattar ni det här : Godnatt sov gott sötnos , om du får ont i fötterna så ta de lungt för det är bara du som går i mina tankar ... fattar ni? det gör inte jag :S undra om det är för att ja är blond eller bara allmänt efterbliven :o
Idag vet jag inte riktigt vad som händer ska snart börja fixa mej ska typ dra in till stan och kolla på kläder och smink (a') behöver fan nya kläder. Senare ikväll så vet jag inte vad som händer det är fan lördag nått måste ju hända , hör av er om ni vet någon fest eller något ! :D
Nu ska jag gå och börja fixa mej men vi hörs senare..
P U S S '  <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0