Du är den ända för mig.

Hejsan gullipluttar!
Verkligen förlåt för dåligt uppdatering men har varit Bortrest
under veckan och har ine haft tillgång till datan :(
verkligen förlåt!
Under veckan har jag för det mesta bara badat i poolen och solat och lekt med ungarna , och haft det jätte mycigt verkligen!
Men har saknat Sessan bara för mycket :o
och sen har jag åkt vattenskidor , och jag kan erkänna att jag äger på det men Becca är klart bättre!
Så har jag gått och blivit kär igen , fan oxå..
Hatar kärleken, jag vet inte äns om jag vågar ge det en chans efter så många gånger
jag blivit sårad...
I Torsdags var jag på Ung08 på dagen med Sophia , Nike och Emma.
Hade otroligt kul!
På Fredags var jag med Småbarnen på Ung , mysigt mysigt :)
Och såklart var jag på The voice!
Hade grymt kul , var där med Becca S , Syrran , Ronja och Sofie och såklart
träffade vi massa folk där :) Tänker inte gå in på detaljer men men :P
Sen följde Ronja med hem till mig och syrran så satte vi oss i Jakutsin
klockan 2 på natten och mumsade i oss godis och jag snackade med Ludde
i telen. Han är bah för söt (a').
Men idag har jag typ träffat efterlängande Sessan som jag inte träffat på 1 vecka!
Just nu ligger alla och sover och jag som alltid är sist uppe sitter vid datan.
Vi hörs snart igen
K Y S S A R '




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0