Dagens Dikter

Lite texter som jag känenr igen mig i.

* Ingen kille är värd att gråta för, För den killen som är värd dina tårar , Skulle aldrig fått dig gråta.

* Jag har inte lärt mig hur man sätter saker bakom sig och vad som bör prioriteras istället för det saker som automatiskt gör det. Och jag har inte lärt mig att skilja på rätt och fel, inte heller vad som ska älskas och vad man bör hata här i livet. Jag älskar dig och sitter med minnena i halsen, medan hatet hjälper blodet runt i kroppen och jag har glömt allt det viktiga.
Jag hade aldrig tänkt tvinga dig att prata när det är svårt att få fram orden. Jag hade inte tänkt knuffa dig när det känns omöjligt att röra sig framåt, jag ställer mig ett par meter framför med öppna armar och väntar tills du orkar ta dig dit.

* du var perfekt tills du lämnade mig i solen, och jag brändes. Ett bränt barn skyr elden, och nu flyr jag allt jag en gång och för alltid så djupt kommer älska.

* jag är trött på falska människor, speciellt dom som står en närmast, gång på gång blir man sviken
jag kommer aldrig öppna mig för någon igen!

* jag vill ha ett stadigt ärligt förhållande som funkar, jag vill att han ska vara snäll
jag vill vara hans drömtjej och jag vill komma någonstans.
jag vill ha vänner som ställer upp i vått och torrt (tjänster och gentjänster)
och jag vill ha ärlighet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gråt inte för någon kille tänk på mascaran ;)

2009-08-28 @ 11:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0