Coldplay tonight

Shaa gullungar!!
vaknade halv 7 idag av att Tindra ( Lillsyrran 6 år) satt och hoppade på mig haha
sötnosen . Hon ville att jag skulle gå upp ,
men jag pallade verkligen inte :P
15 min efter hon snackat om hur hopplös sömntuta jag var så kom LG in och
sa att hon skulle låta mig förtsätta sova , tihi ..
men hon är bah för sööt !
Vaknade igen 11 kollade på tv då med Ronja och Tindra.
typ vid halv 1 åt vi lunch.
eter det fixade vi oss senare vid typ kvart över 2 körde dom hem mig till
min mamma , så nu sitter jag här , ska snart åka och jobba
på Stadion på konserten Coldplay..
Svarar på alla fråger i nästa inlägg ;)
K Y S S A R '




Saknar er systrar! ... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0