Blonds have more fun , so true :)

Hejsan alla underbara människor.
När jag och Becca åkte in till stan började både hon och jag att må lite illa och då insåg vi att det var för att vi inte ätit på länge, men vi försökte stå ut så vi försatte då såg vi en shiit cool butik tyvärr kommer jag inte ihåg va den hette men det hade massa shuffler kläder :D så där gick jag och Becca in tyvärr blev det inte som köptes där ifrån men det blev ett löshår , och clips så det är lättare att sätta i löshåret och 3 navelpiercingar :D , så jag är glad över mitt köp :)
sen fick jag panik och var tvungen och äta ( jag vet jag är tjockis ) så då gick vi in till typ ngn resturant och jag åt en kebab och Becca en hamburgare. Sen gick v in på butricks och där såg jag en otroligt skön mugg där det stog " Blonds have more fun" så jävla klockren , tihi !!
men men nu ska jag vara lite sociall skriver mer sen.
P U S S '



( det är inte det löshåret ) ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0