Att vara sur skadar bara dej själv.

Shaa alla underbara ,
förlåt för att jag inte skrev något igår kväll men var på grönan och såg på Lady gaga inte för att jag kollade så mycket men det lätt bra :) tihi.
Sen där träffade vi Borg och Kim två jätte söta killar, hade otroligt kul.. Tack för en underbar kväll igår killar.. <3
Jag tog bussen hen som gick typ halv 1 , och när jag var påväg hem träffade jag på Danne då stog vi och snackade ett tag om allt mellan himmel och jord.. trevligt trevligt.
Sen ringde syrran som prs kommit hem från helsingborg från fotbollsläger, saknat henne fett mycket så det var jätte kul att träffa henne :D 
Sen när jag kom hem så satt jag bah och snackade med henne och morsan och någon kille som var där :)
Sen fixade jag mig för att jag tänkte gå och sova lite, då ringde Ludde och bad om ursäkt för det han sa till mig på dagen -.- vet inte riktigt om det går at ursäkta men vafan pallar inte att gå runt och vara sur på någon det gör jue bara mitt liv sur eller hur? har jag inte rätt ?
Det är bara hur onödigt som hellst att gå runt och vara sur på någon snacka om att förstöra äns liv om man ska gå runt och må dåligt...
Vaknade typ vid halv 12 och började fixa mej.. sen fick jag ett sms av min älskade Storasyster Ceccan så gick jag över till henne så just nu är hon i duschen och jag sitter här och bloggar lite , vi ska ta och dra ut snart och schteeka i solen och ikväll får jag se om jag ska träffa Kim och hjälpa han att välja stav han ska nämligen ta ögonbrynspiercing , sexii sexii :)
Skriver mer ikväll om vad som hänt och sånt ,
Hare bäst gullungar.
P U S S '
     




Lite coola bilder , jag laddar upp några fler coola bilder i nästa inlägg (a) <3

Kommentarer
Postat av: beeccu

hahha har saknat dig skit mycker ocå syster ! <33

2009-08-03 @ 20:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0