Allt är förstört

Jag vet inte har känt mig jätte deprimerad går dagen och idag, först nu insåg jag var det var..

Till díg D'
Är Våran Vänskap Slut Igen, Är Det Detta Du Ville? Men Du Ska Veta Jag Saknar Dig Varje Gång Jag Önskar Att Jag Hade Någon Som Jag Kunde Prata Med Öppet På Riktigt. Bara Med Dig Kunde Jag Vara Mig Själv. Du Visste Att Jag Alltid Stod Vid Din Sida Vad Som Än Hände! Så Varför Svek Du Mig Och Tjaffsade Med Mig Så Många Gånger. Du Kanske Aldrig Uppskattade Mig,Och Jag Var Bara Osmart Som Trodde Att Jag Kunde Lita På Dig! Och Alla Andra Sa Att Du Bara Hängde Med Mig Bara För Att Du Inte Hade Någon Annan Att Vara Med Som Var Lika Schyst Som Jag Var För Dig!!! Vet Att Alla Har Sina Problem Och Sina Dåliga Dagar. Men Utan Dig Är Mitt Liv Tomt Och Skit Tråkigt. Vill Ha Gamla Tider Tillbaka För Du Vet När Jag Hade Tur Och Mådde Bra Det Var Då Jag Var Med Dig,Du Gjorde Så Jag Glömde Alla Mina Problem. Vad Skulle Jag Göra Utan Dig! Men Är Det En Mening Att Ens Säga Detta,Om Att Vi Två Hade Det Så Bra Tillsammans. Du Och Jag Var Alltid Tillsammans. Med Dig Var Jag Mig Själv. Sen En Dag Tog Våran Vänskap Slut, Du Vet Att Vi Har Gått Igenom Så Mycket Men Vissa Saker Kan Man Inte Glömma Hursomhälst...Du Borde Kämpa För Våran Vänskap! Inte Bara Jag Ska Gå Efter Dig,Det Är Inte Så En Riktig Vänskap Ska Vara! Vart Är Dina Ord Du Lovade Mig Att Om Det Skulle Gå Fel Igen Så Skulle Allt Ta Slut. Nu Fick Du Vad Du Ville Är Du Nöjd?.. </3

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga , men en sak är säker det är att jag kommer alltid älska dej D'


Kommentarer
Postat av: Tess

hejsan :) jag har startat en Veckans Blogg-tävling på min blogg, eftersom jag tycker att även lite mindre bloggar borde uppmärksammas. det hade varit kul om du vill vara med! du kan anmäla dig i länken här nedanför. kram <3



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-here-we-go.html#comment

2009-08-26 @ 19:36:39
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Anonym

man lägger inte ut sånt här i bloggen !

2009-08-26 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0