09:48

Hejsan alla gulliga sötnosar !
Förlåt att jag inte skrev igår men det hände så mycket igår att jag knappt kommer ihåg själv xD
Näe men typ träffade Sessan vid 9 hon låg och sov hemma hos mog , sötnosen.
Senare drog vi till stranden Sessan var barnvakt samtidigt så jag och syrran Hjälpte till. :)
Tappade min älsklings piercing som Kim valde åt mig... typiskt min otur men men,
får köpa en ny änu bättre.
Senare på kvällen fixade jag mig och hade en roligt kväll vi var på träffen och träffade massa skojjigt folk och skrattade mycket senare eter det drog jag och becca upp til statiol för att köpa chips och lite godis.
Senare gick vi tillbaka till träffen och sa hejdå till allt folk och fick hem typ och kollade på en skit bra men läskig film.
Darkness Falls den rekomenderas VERKLIGEN!

Nu idag ska jag till Aspvik till min gudfar och hans barn och sola och bada och fira lilla tindra som blir 6 år :)
Jag skriver mer ikväll så hare gött alla !
P U S S '


Kommentarer
Postat av: sessan

Kom hem kom hem kom hem älsklings tösen!

Hur mår min flicka idag då? <3333

2009-08-12 @ 14:06:41
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0