08:08

Godmorgon ! Sovit gott ? det har jag faktiskt , fast jobbigt att gå upp så tidigt men men , jag klarar mig :) Börjar 9 idag tar bussen som går 08:27. Igår hittade ja inte mitt busskort så hade typ panik men sen kom jag på att busskortet låg i mina chinos , la det jue i fickan för jag skulle vara smart så jag inte behövde gräva i väskan när jag skulle ta bussen från slussen hem. men så smart var jag tydligen inte xD
Tihi , igår hade jag verkligen jätte kul träffade massa söta killar , och typ snackade med polisen pga att en av killarna blev slagen av någon idiot , polisen kom och vi var tvungna att snacka med dom. Sen lärde jag mig att åka Long board , haha :) det är faktiskt inte svårt snarare fett kul.
Dagens Outfit :
Vita tights legings
Vitt gina linne
Grå snygg kofta.
Ska typ fixa klart lite sker nu , men jag bloggar senare sötnosar !
puss <3



Haha den bjuder jag på :) .. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0